Hand Sanitizer Dan Penjarakan

PKP membuatkan kita tak dapat bergerak lebih jauh. Namun adakalanya kita terpaksa juga bergerak keluar lebih-lebih lagi yang melibatkan perniagaan.

Perniagaan telekomunikasi tak terkecuali. Lebih-lebih lagi yang menjual simkad telefon. Hari ni yang menjual simkad telefon daripada pelbagai telko terlalu ramai. Boleh kata di mana-mana sahaja kita berada akan terlihat mereka ini menjual telefon atau simkad. Simkad dan telefon ni memang tak boleh dipisahkan. Kalau takde simkad maka telefon tiada pula berfungsi dengan sempurna. Begitulah gandingan antara keduanya.

Sekarang dan tempoh PKP ini dah sampai masanya mendorong mak ayah mencari-cari simkad yang sesuai untuk keperluan pembelajaran anak-anak di rumah. Macam-macam pakej daripada pelbagai telko boleh di dapati di pasaran.

Okey.. whatever lah.. yang penting jaga penjarakan. Guna mask dan selalulah basuh tangan. Haha.. Kat sini nak promote la... Ni ada Hand Sanitizer.. sangat best!! Kalau guna pun tangan rasa lembut jer. Kalau dah jual simkad atau beli simkad tu.. mesti berlaku luar kawalan "Penjarakan Sosial" kan. Lepas tu.. inilah pentingnya Hand Sanitizer.


Hand Sanitizer
RM28.00
~500 ml
~0.45 kg
~With Aloe Vera
~Kills 99.99% Of Germs On Contact
~70% Alcohol
~Moisturizing Gel.
~External Use Only

~Postage RM8.00


Sesiapa yang berminat boleh lah roger ye.

#handsanitizer #basmikuman. #sanitizer #bersih




Komen

ABH SBN

ABH SBN
  • DYSD3219
  • 01120888897
  • 01120888897
  • 01120888897
  • Facebook

Facebook